Programma's

Dienstverlening met een kloppend hart voor de samenleving

Wat wilden we bereiken?

  • We zijn goed en snel bereikbaar
  • We gebruiken in onze communicatie eenvoudige en begrijpelijke taal
  • We zijn transparant over onze processen en maken deze zo eenvoudig mogelijk
  • We staan open voor en gebruiken opgehaalde feedback om onze dienstverlening continu te verbeteren. Hierbij maken we optimaal gebruik van nieuwe ontwikkelingen

Indicator

Nulmeting

Doelstelling 2023

Realisatie 2023

Ambitie 2023

Percentage inwoners dat (zeer) tevreden is over persoonlijke contacten met de gemeente

Nulmeting

93%

Wordt bepaald na nulmeting

Percentage inwoners dat (zeer) tevreden is over de telefonische bereikbaarheid.

72%

72%

77%

75%

Omnibusenquête (O&S)

Percentage inwoners dat (zeer) tevreden is over de mogelijkheden van dienstverlening via internet (bv. afspraken maken of aanvragen indienen)

82%

85%

65%

85%

Omnibusenquête (O&S)

Wat hebben we er voor gedaan?

Deze pagina is gebouwd op 05/31/2024 10:58:14 met de export van 05/31/2024 10:46:56